Pembelajaran Tematik Terintegrasi: Proses Pengkondisian Belajar, Varian dan Hirarkhi Konten Pembelajaran yang Harus Dibangun oleh Guru dalam Mengajarkan Multiliterasi dalam Perspektif Surah Ar Ruum [30]: 21, 22, 23, 24, 25
DOI:
https://doi.org/10.32616/pgr.v4.2.268.15-24Keywords:
thematic learning, process of learning conditioning, variants and hierarchies of learningAbstract
Abstract-268
Downloads
Download data is not yet available.
Published
2020-08-20
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2020 M Mustain
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
How to Cite
Pembelajaran Tematik Terintegrasi: Proses Pengkondisian Belajar, Varian dan Hirarkhi Konten Pembelajaran yang Harus Dibangun oleh Guru dalam Mengajarkan Multiliterasi dalam Perspektif Surah Ar Ruum [30]: 21, 22, 23, 24, 25. (2020). PROGRESSA: Journal of Islamic Religious Instruction, 4(2), 15-24. https://doi.org/10.32616/pgr.v4.2.268.15-24